Sweet world.

Hi !

Jakiś czas temu pokazywałam Wam buty ze sklepu SHOES - pachnące gumowe melissy. Od razu pojawiła się cała masa pytań dotycząca ich wygody, tego jak się sprawują podczas upałów itp. Kilka dniu po otrzymaniu paczki temperatura skoczyła do 27 stopni, więc był to idealny moment na przetestowanie butów. 

Kilka razy wybrałam się w nich na uczelnię, zakupy, spacer i mogę Wam powiedzieć ( z ręką na sercu ), że w porównaniu do "nie oryginalnych melisek" są naprawdę bardzo wygodne a guma nie jest twarda tak jak w przypadku tych pierwszych (które też kiedyś miałam okazję nosić). Nie odparzają skóry a to chyba najważniejsza rzecz dla każdego z nas. Co do zapachu to mam je prawie miesiąc a słodki zapach gumy balonowej wypełnia mój pokój do dziś :)

Dzisiaj prosto, letnio i słodko tak jak zapach melissek. Enjoy !








shoes - Melissa via shoesnet.home.pl
shorts - h&m
necklace - promod
top - stradivarius
jacket - mosquito.pl
watch - novamoda.pl


0 comments:

Post a Comment