Świąteczne inspiracje z Merlin.pl

Hi!


Dzisiaj mam dla Was propozycje uniwersalnych prezentów gwiazdkowych. Sklep Merlin.pl poprosił mnie o stworzenie listy najlepszych moim zdaniem upominków. Wybrałam te, które wydają mi się dosyć uniwersalne i przydatne!


1. Płyta ulubionego zespołu/artysty (klik) – jeżeli znamy gust muzyczny osoby, której chcemy podarować prezent, płyta będzie strzałem w dziesiątkę.

2. Czytnik e-booków (klik) - myślę, że taki prezent to przede wszystkim fajny i przydatny gadżet, idealny dla osób, które często podróżują!

3. Kubek termiczny (klik) – coś dla zmarzluchów i kierowców :) A tak na serio to taki kubek zawsze się przyda niezależnie od tego czy to będzie mama, tata, siostra, brat, kuzynka itd.

4. Książka (klik) – książka to również dosyć popularny prezent gwiazdkowy, ale tak jak w przypadku płyty czy perfum jeżeli znamy gust danej osoby to prezent ten będzie świetnym upominkiem.

5. Album Magia Stylu (klik) – albumy mają to do siebie, że zazwyczaj mają spory format, piękne zdjęcia i zwięzły tekst. Sama uwielbiam przeglądać albumy i choć tutaj prezentuję coś dla fanów mody to na rynku mamy całą masę różnych tematów od podróży przez motoryzacje aż po kuchnię.

6. Słuchawki (klik) – nie znam osoby, która nie lubi słuchać muzyki :) 

7. Dysk Przenośny (klik) – coś dla fanów chomikowania plików na laptopach/komputerach. Zawsze się przyda, jeżeli nie na przechowywanie zdjęć to np. na przenoszenie filmów.

8. Perfumy (klik) – bardzo popularny pomysł na prezent, jednak z doświadczenia wiem, że nigdy nie zawodzi (pod warunkiem, że znamy upodobania naszych najbliższych - a znamy prawda?).

To by było na tyle. Mam nadzieję, że moimi postami choć trochę Wam pomogłam z pomysłem na prezent. Przy okazji chciałabym Was zachęcić do udziału w akcji charytatywnej: KLIK. Dochód ze sprzedaży książek (a dokładniej 1 zł z każdej książki) wydawnictwa Egmont zostanie przeznaczony na konto Fundacji Świętego Mikołaja. Zrób dobry uczynek na święta! :)

Do następnego!

0 comments:

Post a Comment