Mosquito.

WYNIKI KONKURSU.

WYBRANE PRODUKTY OTRZYMUJĄ:

JOANNA - shadylane19@wp.pl

MARTA - marta.hol@wp.pl

KAMILA - kamila290921@gmail.com

Z każdą dziewczyną skontaktuję się mailowo. Gratuluję !! :)







Hi !

Od kilku dobrych miesięcy nie było u mnie żadnego konkursu, ze względu iż nie lubię tego typu postów. Tym razem jednak, postanowiłam się skusić. Mam dla Was konkurs ze sklepem Mosquito, który według mnie ma bardzo interesującą ofertę. Z tego sklepu pochodzą między innymi dobrze Wam znane marynarki, a wkrótce zobaczycie jeszcze kilka nowych rzeczy na blogu.




Konkurs będzie trwał 3 dni (31.05). Po tym czasie wyłonię aż 3 zwycięzców, którzy otrzymają wybrany przez siebie produkt.

Co trzeba zrobić ?
- polubić Mosquito na Facebooku - klik
- polubić mój blog na Facebooku - klik
- w komentarzu pod postem podać swój adres e-mail oraz link do jednej rzeczy ze sklepu, którą chcielibyście otrzymać :)


Powodzenia !

0 comments:

Post a Comment