New year, new set.

Hi !

Uwielbiam ćwieki, uwielbiam skórzane "dodatki" i właśnie to wykorzystałam w dzisiejszym zestawie. Jest prosto, casualowo, lecz z nutką elegancji - czarny strój ożywiony jedynie białymi trampkami. Skórzane rękawy płaszcza + skórzane spodnie nadają charakteru całości. Wracając do ćwieków..... gdy tylko usłyszałam o możliwości stworzenia własnych trampek i to Conversów (które uwielbiam) ani chwili się nie wahałam. Od razu wiedziałam jak będą wyglądać. Mam już zwykłe białe, czarne, fioletowe, ... dlatego te, które zaprojektowałam na remiza.pl są w 100% "MOJE". Napis BFS z ćwieków może i na pierwszy rzut oka nie jest bardzo widoczny, ale przez to trampki są osobiste (tak wiem, dziwnie to brzmi ^^). Ponadto dodałam jeszcze z tyłu ćwieki w lini prostej. Jestem nimi zachwycona ♥ Tymczasem mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba !!! :)
















coat - river island
pants - bbnb
converse - remiza.pl
bag - tommy hilfiger via schaffashoes.pl
shirt - h&m
sunglasses - house
nails - m-nails.pl
watch - onezero.pl
Do następnego !


0 comments:

Post a Comment