Last time.

Hi !

Początek nowego roku to czas podsumowań. Dostaję od Was mnóstwo maili dotyczących ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Postanowiłam zrobić już ostatni post z tej serii.
Darmowy program treningowy Ewy Chodakowskiej (który można pobrać TUTAJ) ćwiczę od września. Staram się ćwiczyć przynajmniej trzy razy w tygodniu. Pierwsze efekty zobaczyłam po dwóch tygodniach. Aktualnie myślę o przerzuceniu się na płyty. Moim celem nie było chudnięcie a wzmocnienie mięśni i wymodelowanie sylwetki. Pytacie czy warto... uważam, że tak. Ćwiczenia nie tylko pomagają w wyrzeźbieniu ciała ale poprawiają również kondycję i samopoczucie, dodają energii a Ewka wciąga niesamowicie ! :)

Pamiętajcie, że w ćwiczeniach chodzi o to aby sprawiały Wam one przyjemność, nie ma sensu ćwiczyć i katować się na siłę. Poniżej możecie zobaczyć efekty mojego treningu. Żałuję, że przed rozpoczęciem nie zrobiłam zdjęć i nie zmierzyłam się dokładnie (jednak nie myślałam, że wytrwam tak długo) :)



Już jutro pierwsza w tym roku stylizacja na blogu !!! :)

Do następnego !


0 comments:

Post a Comment