Basic time.

Hi !

Gdy przychodzi co do czego zawsze okazuje się, że brakuje w mojej szafie bazowych topów. Niby są ale ich nie ma (podejrzewam, że większość tak ma) ^^ Dlatego, korzystając z przecen postanowiłam zaopatrzyć się w sporą dawkę białych klasycznych topów, t-shirtów i bluzek. Dzisiejszą bluzkę znalazłam w Zarze i jest naprawdę świetna zarówno jeśli chodzi o fason jak i jakość. Wystarczyło połączyć ją z burgundowymi spodniami, idealnie skrojonym czarnym płaszczem i zamierzony efekt gotowy - elegancko i klasycznie. Co do burgundowych spodni, które (nie wiem czy pamiętacie) tak bardzo lubiłam, to po dłuższej przerwie wracają do łask :)  Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba !

Przy okazji zapraszam na moje aukcje - klik.
















coat - sheinside
pants - stradivarius
shirt - zara
bag - etorebka.pl
shoes - badura via eButy.pl
necklace - novamoda
watch - d&g
bracelet - momii

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment