Fashion Days.

Hi !

W miniony poniedziałek miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek z Karoliną Malinowską i Olivierem Janiakiem organizowanym przez zakupowy klub Fashion Days. Na spotkanie wybrałam się do siedziby Fashion Days, która mieści się w Poznaniu :) Dziś mam dla Was zdjęcia z backstage'u.

Celem spotkania była dyskusja o kultowych przedmiotach pożądania, które miałyśmy okazję zobaczyć na własne oczy ! Burberry, YSL, Chanel, Louis Vuitton - to tylko kilka marek, których ubrania, buty, dodatki mogłyśmy obejrzeć, podziwiać a nawet przymierzyć. Karolina i Jola Czaja opowiedziały nam o swoich doświadczeniach i ciekawych sytuacjach. Było dużo śmiechu i przydatnych informacji. Ponadto nie obyło się bez plotek ze świata mody - na chwilę wszystkie zostałyśmy porwane w wir rozmowy. Każda z blogerek stworzyła również stylizację do sesji z wybranym przedmiotem pożądania (którą będziecie mogli zobaczyć w kolejnej notce).

Dziękuję Fashion Days za zaproszenie - spędziłam fantastyczny dzień. Ponadto nie sądziłam, że Karolina Malinowska jest tak świetną babką ! Zostałam pozytywnie zaskoczona tym jak z Olivierem są "normalni". Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)



Przepyszne modowe babeczki, zrobiły na wszystkich niesamowite wrażenie ! Zdecydowanie małe dzieło sztuki.



Hermes Birkin - 35 tys. 
















Jeśli śledzicie mojego fan page'a dobrze wiecie jaki kultowy przedmiot pożądania wybrałam :) Kusił mnie jeszcze płaszcz Burberry i sukienka Emilio Pucci (powyżej na zdjęciu).




Do następnego !

0 comments:

Post a Comment