New in.

Hi !

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka nowości w mojej szafie. Enjoy !

Chciałam Wam też przypomnieć o konkursie "Bitwa Stylistek" w którym zasiadam w jury ! Przypominam, że  
zadaniem jest stworzenie do 22 sierpnia (do godziny 12:00) stylizacji w bitwie stylistek w przymierzaj.pl. Zostało już mało czasu więc do dzieła ! :) Stylizacje możecie tworzyć w oknie w poście konkursowym : TUTAJ.



biker boots - długo szukałam odpowiednich a te już uwielbiam ! 

Guess via Schaffashoes.pl


Sztyblety mogliście już oglądać w poprzedniej notce. Będą idealne na początek jesieni !

shoes - eButy.pl


neon heels (w rzeczywistości dają mocno po oczach) - fleq.pl


Fun in design to strona, na której sami możemy zaprojektować buty. Towarzyszy temu świetna zabawa i ciekawość. Tworząc własny model, widzimy go tylko jako ilustrację, dopiero później but wykonywany jest na nasze zamówienie. Dla mnie "najgorsze" było samo projektowanie.. Po 3 godzinach dobierania kolorów, fasonu etc, wreszcie się zdecydowałam i z niecierpliwością czekałam jak mój model będzie wyglądać w rzeczywistości. Ostatecznie jestem bardzo zadowoona ! Zapraszam Was do świetnej zabawy.



Jak mogliście zauważyć nie pokazuje zbyt czesto kolczyków. Zazwyczaj nosze jedne, których nie muszę ściągać i które siedzą sobie w uszach jakiś czas :) Na bardziej wymyślne kolczyki decyduje się sporadycznie. Dlatego te z Verony trafiają w mój gust idealnie. Są małe i delikatne, a takie najbardziej lubię.

earrings - Verona




skirts - mosquito




shirts - mosquito


Torebka z własnymi inicjałami - jest fantastyczna ! Dziękuję Sylwii za prezent :) Powyższe zdjęcie to także zapowiedź jutrzejszego zestawu.

bag - klik




Powyższe zdjęcie przedstawia zamówienie które już do mnie frunie :)  - all from romwe.



Do następnego !

0 comments:

Post a Comment