Moda na dużą zieloną

Hi!


Dzisiaj zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Big-Active (klik), ale ja również mam dla Was małą niespodziankę :)



Zasady wzięcia udziału w konkursie są bardzo proste:

- Na landing page konkursu wystarczy odpowiedzieć na trzy proste pytania aby wygrać kod VOD do sekcji Kino z Big Active (klik) 
- Można również grać o modne nagrody rzeczowe! W tym celu trzeba zrobić zdjęcie stylizacji z opakowaniem zielonej herbaty Big Active w torebkach i umieścić na stronie (klik). Jury będzie oceniać kreatywność i nagrodzi najlepsze prace :)

Advertisement

NAGRODY:
- 4 narody główne w postaci iPadów
- 100 koszulek od firmy SHE/S A RIOT
- 100 zielonych parasolek
- 200 eko toreb od firmy SHE/S A RIOT

Jak widzicie nagród jest sporo! Wspomniałam na początku, że mam dla Was niespodziankę - nie kłamałam :) Mianowicie mam dla Was 5 zestawów gadżetów. Wystarczy, że prześlecie screen zgłoszenia w konkursie BIG ACTIVE na adres: jagodzinska.paulina@gmail.com a pierwsze 5 osób otrzyma taki pakiet!

Konkurs trwa od 22 listopada do 19 grudnia.

Powodzenia!

0 comments:

Post a Comment