New in.

Hi !

Pamiętacie letnią akcje "Sportowo znaczy modnie" organizowaną przez butysportowe.net ? Jeśli nie - możecie zobaczyć tutaj. Tym razem zostałam zaproszona do zimowej edycji. Dziś chcę Wam pokazać buty jakie z R. wybraliśmy dla siebie. Postawiliśmy na zimowe modele i na niezastąpioną czerń :) Już niedługo będziecie mogli zobaczyć buty w stylizacji. Swoją drogą może to być fajny pomysł na prezent gwiazdkowy (mówię o butach nie stylizacji ^^ ). Enjoy !

.


Converse
Lacoste
via butysportowe.net

Wczoraj miałam okazję skorzystać z zaproszenia kliniki Derma Solution. Jako jedna z blogerek zostałam zaproszona na darmowy zabieg po uprzedniej konsultacji. Padło na zabieg laserowy redukujący popękane naczynka. Niestety ale często zapominam o smarowaniu twarzy kremem z filtrem jesienią/zimą ( pamiętajcie  że to bardzo ważne) - co w moim przypadku jest przyczyną popękanych naczynek. Na szczęście taki zabieg pozwala dokładnie je zamknąć, dzięki czemu skóra wygląda o niebo lepiej. Sam zabieg jest krótki i bezbolesny. Jedyne co możemy odczuć to lekkie mrowienie. Mimo, że cały efekt widać do trzech tygodni po zabiegu, to wydaje mi się że już pomogło (chociaż może to moja podświadomość). Jestem bardzo zadowolona z wizyty, dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy na temat własnej cery. Ponadto wszyscy byli bardzo sympatyczni i popołudnie spędziłam bardzo miło :) A już wkrótce odpowiem na Wasze częste pytanie jak dbam o cerę :)

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment