Just wanna have fun.

Hi !

Na początek obietnica - wiem, że pewnie macie już dość moich burgundowych spodni, dlatego obiecuję, że nie będą się tak często pojawiać ^^ Zdecydowanie podbiły moje serce i są dla mnie absolutnie numerem 1. Mniejsza jednak o to. Dzisiejszy zestaw to połączenie elegancji ze sportowym lookiem. Chciałam Wam pokazać, że czapka z daszkiem (w tym przypadku snapback) nie oznacza tylko trampek i sportowych ciuchów. Wiem, że jeśli chodzi o czapkę to jest dużo zwolenników jak i przeciwników, jednak mimo to mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba ! :) Poza burgundowymi spodniami i czapką, postawiłam na lity z kolcami, które sprawiają wiele frajdy, podczas gdy każdy kto obok mnie przechodzi patrzy na nie z wielkim zdziwieniem :) Enjoy !









pants - stradivarius
jacket - house
blouse - byinsomnia.pl
shoes - fleq.pl

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment