Maxi

Hi!

Uwielbiam maxi! Głównie te dzianinowe - spódnica z rozporkiem podbiła moje serce w 100%. Połączyłam ją z czarnymi, klasycznymi balerinkami, które są moim zdaniem nieodłącznym elementem w szafie każdej kobiety. Do tego czarny top z napisami, torebka oraz okulary, o których wspominałam Wam już jakiś czas temu. To moja druga para Ray Ban'ów i jestem z nich bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o okulary to zapewne zauważyliście, że moją ulubioną parą są brązowe okulary z biedronki za 12 zł, jednak.... na lato, wakacje i mocne słońce warto zainwestować chociaż w jedną parę okularów z silniejszym filtrem. Model, który wybrałam to Ray Ban RB4165 Justin 601/8G. Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.

















skirt - presKA
shoes - sarenza.pl
watch - d&g
bag - dune from sarenza.pl
sunglasses - Ray Ban optykaworld.pl
Do następnego!

0 comments:

Post a Comment