Krenig contest.

WYNIKI :)

Bon wędruje do:

bwojciechowska7@wp.pl

Najbardziej podoba mi się linia PLATINE. Zielony kolor portfela tak wpadł mi w oko i jest tak piękny, że z wrażenia przeczytałam zamiast platine płaszczka. Faktycznie kojarzy się ze stworzeniami morskimi. Albo z jakimś pływającym smokiem:)



Hi !

Dziś mam dla Was konkurs z firmą Krenig. Nagrodą jest bon 200 zł na zakupy w sklepie internetowym - klik. Poniżej możecie zobaczyć co wybrałam dla siebie.



Jeśli chodzi o klucze to zawsze mam problem z ich znalezieniem dlatego takie etui to dla mnie bardzo przydatna rzecz. Drugie etui, które wybrałam to, to na karty, w którym noszę karty rabatowe, promocyjne etc... :)

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie ?

a) polubić Krenig na Facebooku - klik
b) polubić Beauty.Fashion.Shopping na Facebooku - klik
c) w komentarzu podać swój adres @ oraz odpowiedzieć na pytanie: "Która linia galanterii skórzanej Krenig najbardziej Ci się podoba ? " - wszystkie linie możecie obejrzeć na stronie klik.

Konkurs trwa do 28.10 do godziny 23:59. Następnego dnia ogłoszę wyniki w notce konkursowej :)

Powodzenia !

0 comments:

Post a Comment