Autumn - I'm ready !

Hi !

Jesień akceptuję tylko w jednym przypadku - gdy jest słonecznie i kolorowo. Mieniące się liście na każdym kroku to coś pięknego. W innym przypadku jesień mogłaby dla mnie nie istnieć. Wróćmy do zestawu - duże, ciepłe swetry oversize to zdecydowanie mój must have jeśli chodzi o aktualną porę roku. Czuję się w nich komfortowo i wygodnie. Prezentowane niżej buty, to jedne z moich ulubionych botków. Upolowałam je już w zeszłym sezonie na wyprzedażach i był to jeden z lepszych łupów. Duża torba to również nieodłączny element mojego stroju .... na uczelnie ! Zmieszczę do niej wszystkie potrzebne mi rzeczy a jak wiadomo kobieca torebka to jeden wielki skarb ^^ Enjoy !












jumper - lulus.com
pants - zara
shoes - zara
sunglasses - house
scarf - novamoda.pl

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment