New in.

Hi !

Dzisiaj kilka nowości. Na pierwszy ogień rozwiązanie zagadki sprzed kilku dni czyli zawartość papierowej torebki Prady. Jak już wcześniej wspominałam moja wada wzroku nie jest duża, jednak okulary bardzo mi się przydają do jazdy samochodem, do kina czy na uczelnie. Tym razem mój wybór padł na nowy model: Prada 03 NV. Ich lekko koci kształt mnie zauroczył ♥




Prada glasses - optyline.pl


Emu - eButy.pl



Prezent od sklepu nasz-album.pl. Książka z moimi stylizacjami - dziękuję !! :)
Dostałam także informację, że na hasło BFSPAULA otrzymacie 10% rabat na wszystko w sklepie. Rabat obowiązuje do końca lutego.



Jeśli śledzicie mojego fan page'a to wiecie, że mój poprzedni laptop był w opłakanym stanie i jeszcze chwila a nie miałabym jak prowadzić bloga. Większość z Was polecała mi Sony VAIO i właśnie na ten model się zdecydowałam. Postawiłam na Sony VAIO z serii E14.


jacket - sheinside.com


"Channel" przez dwa "n" jest specjalnie :)

t-shirt - pozerki


A na koniec kolejne dzieło zrobione przez moją mamę ♥  ("ślimaki" zrobione z papierowych ręczników) 

Przypominam o konkursie - klik.

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment