Shopping.

Hi !

Jestem bardzo mile zaskoczona, że spodobała Wam się moja poprzednia notka dotycząca Pepa Guardioli. Cieszę się, że również podzielacie moje zdanie dotyczące jego stylu.
Jedna z Was poprosiła mnie o pokazanie moich wczorajszych zakupów. Zakupy te były najszybsze w moim życiu; weszłam do sklepu, wzięłam co wpadło mi w oko, przymierzyłam, kupiłam i wyszłam :)
Koszulka Polo, która zawsze dobrze wygląda np do jeansów rurek czy krótkich spodenek, bluzka w kwiaty, oraz sweterek który na zdjęciu nie oddaje tego jak wygląda w rzeczywistości, ale mam nadzieję, że wkrótce pokaże Wam go w praktyce, oraz buty na które polowałam już od dawna !




ZARA
all from ZARA 

Zaliczyłam egzamin z mikroekonomii i jestem z tego ogromnie zadowolona. Jutro mam egzamin z Angielskiego a za tydzień ostatni z Psychologii i jeśli wszystko pójdzie dobrze to sesja zaliczona :)

Dzisiaj po zajęciach wstąpiłam na chwilę do empiku i gdy weszłam od razu rzuciła mi się w czy pewna książka. "Europa na zakupach" Magdaleny Kuszewskiej. Książka przyciąga ciekawą szatą graficzną i pomaga znaleźć najciekawsze butiki (małe, duże, znane, ukryte itp...) najsłynniejszych stolic mody. Barcelona, Berlin, Londyn, Mediolan, Paryż i Rzym - to o tych miejscach opowiada nam książka. Opisuje jaki styl mają mieszkańcy każdego państwa, gdzie najlepiej wybrać się na zakupy, co należy kupić w każdej ze stolic mody, jak do nich dojechać, gdzie spać oraz wiele innych ciekawych porad i wskazówek dotyczących mody i nie tylko !



Jutro na uczelni jestem tylko do 13 dlatego jak wrócę mam zamiar zrobić zdjęcia i już wkrótce kolejny outfit !

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment