Make up.

Hi !

Dzisiaj mam dla Was odświeżony post o moich kosmetykach do makijażu. 



Wszystkie kosmetyki trzymam w kuferku, który kupiłam na allegro.


podkłady:
- Revlon "ColorStay" 200
- Mac Factor "Lasting Performance" 105
- La Roche Possay "Unifiance" 03

Podkłady używam w zależności od pogody, od tego czy robię makijaż na wieczór czy na dzień. Do nakładania podkładu używam pędzelka z naturalnym włosiem z Douglasa (około 30 zł)


Puder - Max Factor "Creme Puff" 13
Róż - Miss Sporty "Ohh ! Blushed" 003


cienie do oczu (bardzo rzadko używam), sama kompletowałam (kosz takiego zestawu to około 150 zł) - inglot


Eyelinery, kredki, konturówki - nie mam określonych, kupuje je zazwyczaj z firmy miss sporty albo rimmel.


Maskary:
YSL - Volume Effet Faux Cils
Rimmel - Sexy Curves black
Rimmel - Sexy Curves intense black
Maybelline - Colossal Volum'Express
Rimmel - Glam'eyes


Pomadki:
Astor - VIP 102
Manhattan - Perfect Creamy & Care 34N
Inglot - 916
Rimmel - 170 nazwa się starła :)
Miss Sporty - strip tease 020


pomadki Nivea które uwielbiam ! Świetnie nawilżają usta a niektóre z nich nadają także kolor. Moje ulubione to pierwsza z lewej i druga z prawej :)


Do następnego !


0 comments:

Post a Comment