In my mind.

Hi !

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza: deszcz, chłód, wilgotne powietrze - obiecuję Wam, że już niedługo zestawy właśnie na taką pogodę. Dzisiaj jeszcze mam dla Was sobotni set. .
Przejdźmy zatem do zestawu. O spódnicy pisałam już wcześniej - jest taka lekka i bardzo kobieca. Połączyłam ją z botkami (tutaj miałam dylemat; na początku chciałam zestawić ją ze szpilkami jednak coś mnie podkusiło i wybrałam botki) - nie żałuję. Razem tworzą wyrazisty set. Buty pomimo braku platformy są naprawdę wygodne i ze spokojem nadają się do biegania po mieście. Moja ukochana aktówka również idealnie się wpasowała. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba !!! :-)






top / naszyjnik - tally weijl
spódnica - love
buty - papilion
torba - skorzana
bransoletka - c&a
zegarek - cartier

Do następnego !


0 comments:

Post a Comment