New shoes.

Hi !

Dzisiaj jeszcze bez outfitu. Obiecuję, że już za parę dni notka z zestawem oraz kolejny konkurs !
Tymczasem, chcę pokazać Wam mój dzisiejszy łup. Po zajęciach wybrałam się do hurtowni obuwia, którą poleciła mi moja przyjaciółka. Wchodząc od razu zauważyłam parę samotnych szpilek, czekających na właściciela ;) Od razu wiedziałam, że będą moje. Przymierzając modliłam się aby rozmiarowo były dobre i voilla ! Kolejna para butów zasiliła moją garderobę.





Nie są to co prawda szpilki od Christiana Louboutina (jeszcze!). Producentem jest Pablo Santoni - jak na razie te mi wystarczą ;)

W komentarzach oraz mailach wiele z Was zadaje mi pytanie ile mam wzrostu (odpowiedź brzmi: 171 cm) oraz prosi abym zamieściła parę zdjęć z sesji zdjęciowych. Nie chciałabym tutaj zamieszczać tych zdjęć, ponieważ ma to być głównie blog szafiarski, dlatego moje zdjęcia możecie obejrzeć tutaj - KLIK

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment