Something.

Hi !

Gorące lata 60,70. To z nich projektanci czerpią najnowsze trendy, ale w nowoczesnej formie. Powraca angielski szyk, krata, szlachetne detale, gorsety itp. Ja osobiście uwielbiam taki styl a Wy?






Pamiętacie taki film z lat 70 "Greace" ? Kiedyś zainspirował mnie on do sesji zdjęciowej. Zresztą sami zobaczcie:

Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 


Dzisiaj w Poznaniu wyszło słoneczko ale niestety był potworny wiatr. W każdym razie outfitu możecie spodziewać się już za parę dni :) a tymczasem do mojej garderoby powoli zagląda wiosna - kolorowe bawełniane klasyczne topy, które w każdym zestawie praktycznie wyglądają świetnie, krótkie spódniczki, dodatki itp. Dzisiaj moje ostatnie zakupy: dwa topy oraz spódniczka w kwiatki. Ach ile bym dała, żeby już było ciepło !



tops - new yorker
spódniczka/skirt - new yorker


Do następnego !

0 comments:

Post a Comment